8 priser og 124 hædersbevisninger blev uddelt til årets Sports- og Kulturgalla

Stemningen var helt i top hos de over 400 gæster, da Billund Kommunes idrætsudøvere, kulturaktører, talenter, trænere og hold blev hyldet til årets Sports- og Kulturgalla, som løb af stablen i MAGION.

Der var både rørte, glade og overraskede prismodtagere på scenen og på skærmen, da der i bedste awardstil blev sendt videohilsner fra et par af vinderne, som desværre ikke havde mulighed for selv at modtage prisen på scenen.

Prismodtagerne fik overrakt priserne og hædersbevisningerne af borgmester Stephanie Storbank, udvalgsformand Simon Nicolajsen Jørgensen og formanden for Kultur- og Fritidsrådet Anette Grønholt Andersen, der uddelte årets nye pris: Årets Skulderklap.

• Foreningslivet udgør både hjertet og sjælen i vores kommune. Det er her, vi lærer om teamwork og sætter mål, mens vi skaber minder og varige venskaber. Derfor var det en fornøjelse, at vi i aften kunne hylde det fællesskab og engagement, som foreningslivet repræsenterer ved at være selve limen, der binder vores lokalsamfund sammen og gør det levende. Sports- og Kulturgallaen er en manifestation af denne lim, hvor vi samles for at fejre fællesskab og bedrifter. Og der skal lyde et stort tillykke til alle prisvindere og til modtagerne af hædersbevisninger,” siger borgmester Stephanie Storbank.

Der skal lyde et stort tillykke til alle prisvindere og til modtagerne af hædersbevisninger.